Vilken kund är du?
"Av egen erfarenhet vet jag att som ledare förväntas du inte bara ha koll på företagets vision, affärsmål och ambitioner. Du ska också ha förmågan att skapa en berättelse som engagerar och inspirerar dina medarbetare och andra intressenter."
Linda Gerhardsson, grundare av Linda Gerhardsson Communication Business Partner
Varumärket
Du är medveten om ditt varumärke och förstår att ett starkt varumärke är avgörande för att differentiera sig på marknaden.
Nästa nivå
Du vill ta ditt företag till nästa nivå. Därför är du redo att satsa tid och resurser för att utveckla och genomföra en strategi som passar företagets behov och mål.
Resultat
Du är fokuserad på resultat. Ni har tydliga affärsmål och ser kommunikation som ett verktyg för att uppnå dessa.
Strategi
Du tror att förbättrade kommunikationsstrategier har betydelse för att stärka er position på marknaden.
Öppen
Du är öppen för samarbete och är mottaglig för innovativa lösningar inom kommunikationsområdet för att nå önskat resultat.
Central del
Sammanfattningsvis är du en kund som ser värdet i att prioritera företagets kommunikation som en central del i din affärsstrategi och är beredd att samarbeta med extern expertis för att uppnå dina mål.